שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

אנחנו רוצים לעזור לכם! קראו את השאלות שכבר שאלתם.

תהליך ביצוע הזמנה קל ונוח:

  1. מילוי סל הקניות. בחר/י את המוצר הרצוי, שים/י לב שבחרת צבע רצוי/ נפח זיכרון/ כמות ולחץ/י “הוסף לסל”.
  2. מעבר לסל הקניות. לחיצה על “סל קניות” בצידו השמאלי העליון של האתר. לחיצה על “תשלום”.
  3. מילוי פרטי חיוב. מלא/י את פרטיך האישיים ובחר/י צורת תשלום (אשראי או PayPal)
  4. מילוי פרטי תשלום. הכנס/י פרטי כרטיס אשראי (האתר מאובטח) או פרטי חשבון PayPal ולחץ/י “בצע”
  5. מעקב אחרי החבילה. תוכל/י לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה בכתובת המייל: 
  6. care@yoyodigital.co.il

התשלום מתבצע באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי, בסליקה מאובטחת או על- ידי תשלום PayPal. אין אפשרות לתשלום במזומן.

כיום הרשת מונה 5 סניפים, האחד דיגיטלי ומנהל את מערך האון-ליין, ועוד ארבעה הפזורים ברחבי העיר תל אביב. 

  • אבן גבירול 72, תל אביב
  • אבן גבירול 63, תל אביב
  • אבן גבירול 94, תל אביב
  • אבן גבירול 33, תל אביב

אנו מתחייבים למשלוח תוך 4 ימי עסקים.

ניתן לעקוב אחרי החבילה בכתובת המייל שלנו 

care@yoyodigital.co.il

ניתן לעקוב אחרי החבילה בכתובת המייל שלנו 

care@yoyodigital.co.il

נשמח לעדכן אותך באמצעות מייל או סמס על עדכון מלאי.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם: צור קשר

לצורך זיהוי תקלה בצורה אחראית ומקצועית, יש צורך להכניס את הטלפון למעבדה לבדיקה ע”י הטכנאים המוסמכים שלנו. לאחר אבחנת התקלה נוכל לעדכן במועדי התיקון ועלותם.